Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ [ΡΙΣΤΑΝΗΣ ΕΠΑ. ΣΤΑΥΡΟΣ] [ΗΠΕ7-0051110]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €11,467.32
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €11,467.32
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Η επένδυση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν απαιτεί ισχυρή στρατηγική τοποθέτηση των προσφερόμενων υπηρεσιών, ώστε να ανταποκριθεί στη μεταβλητότητα της ζήτησης και στον εντεινόμενο ανταγωνισμό, ιδίως μάλιστα σε έναν κλάδο ευαίσθητο αλλά άκρως ανταγωνιστικό όπως αυτόν της ιατρικής. Στόχος της επιχείρησης με την υλοποιούμενη επένδυση είναι να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό, ενισχύοντας και ενδυναμώνοντας τα στρατηγικά της πλεονεκτήματα. Οι στόχοι που έχουν θεσπιστεί είναι: - Δυναμικό branding μέσω σύγχρονων και άρτιων ψηφιακών υποδομών αλλά και εμπλουτισμένων υπηρεσιών στην ιατρική επιστήμη, - Εντατική προώθηση στα σύγχρονα κανάλια προβολής και προώθησης. - Διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των ασθενών που επισκέπτονται την επιχείρηση. - Διαθεσιμότητα περιεχομένου σε περισσότερες της μίας γλώσσας. - Συχνή ενημέρωση και εμπλουτισμός περιεχομένου στα μέσα της επιχείρησης. Οι τρόποι με τους οποίους αναμένεται να κοινωνήσει την στρατηγική αυτή θα είναι: - Social Media: Θα δοθεί προτεραιότητα στα μέσα επαγγελματικής διαφήμισης, και στην μεγάλη προοπτική που εμφανίζουν τα μέσα αυτά. -Διαφήμιση οn-line: Χρήση διαδραστικών banners, αναδυόμενων παραθύρων (pop up windows) και υπερσυνδέσεων (hyperlinks) και σε μηχανές αναζήτησης ευρείας χρήσης (όπως Yahoo και Google). -Διαφήμιση βάσει περιεχομένου (content based) σε σχετικές με το αντικείμενο της επιχείρησης ιστοσελίδες, φόρουμ κλπ. - Αξιοποίηση της αλληλεπίδρασης χρηστών στα μέσα αυτά, με στόχο τη συχνή ανατροφοδότηση σχετικά με το επίπεδο των υπηρεσιών της (κριτικές, θετικά σχόλια, συστάσεις, κλπ). Αυτό το είδος διαφήμισης λειτουργεί πολλαπλασιαστικά και καλλιεργεί εμπιστοσύνη στο δυνητικό πελατολόγιο της επιχείρησης. Λαμβάνοντας υπόψη τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους, γίνεται αντιληπτό ότι επιλέγονται τα πλέον αποτελεσματικά επικοινωνιακά μέσα που εξυπηρετούν άριστα τους στρατηγικούς στόχους μιας ισχυρής ταυτότητας καθώς και της προώθησης της εικόνας της επιχείρησης.
Κρισιμότητα
-
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
-
Δείκτες Εκροών
  • CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
  • CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις
Δείκτες Αποτελέσματος
  • T1606.Ακαθάριστη προστιθέμενη αξία ΤΠΕ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.