Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΑΣ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ [ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ] [ΗΠΕ7-0049598]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €12,000.00
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €12,000.00
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Ως επικοινωνία ορίζεται η μεταβίβαση πληροφοριών από ένα άτομο σε ένα ή περισσότερα άλλα άτομα, ή και η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ δύο ή πλειόνων ατόμων. Η εν λόγω έννοια σε επιχειρησιακό και επιχειρηματικό επίπεδο είναι άκρως σημαντική, αν συνυπολογίσουμε ότι η ανταλλαγή σκέψης και πληροφοριών είναι η βάση για τη δημιουργία μιας συνεργασίας υπό τη σκέπη αμοιβαίας κατανόησης και εμπιστοσύνης, ή καλών ανθρωπίνων σχέσεων. Η ανθρώπινη επικοινωνία αποτελεί τη βάση για την επιχειρησιακή επικοινωνία. Με άλλα λόγια την επικοινωνιακή πολιτική μιας επιχείρησης. Ως εκ τούτου ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός της «επιχειρησιακής επικοινωνίας» του επενδύτη, θα αποτελέσει εργαλεία για την αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης και την παράλληλη επίτευξη των στόχων της. Η εν λόγω επιχείρηση στην προσπάθεια της να μεγιστοποιήσει, στο βέλτιστο βαθμό τη βιωσιμότητα της στον τομέα της, επιθυμεί μέσω της αίτησης χρηματοδότησης να ισχυροποιήσει και να επεκτείνει την επικοινωνιακή της πολιτική. Το γεγονός αυτό θα επιτευχθεί μέσω διαδικασιών, μεθόδων, τρόπων αλλά και μέσων επικοινωνίας που θα χρησιμοποιηθούν για να πληροφορήσουν, υποκινήσουν και να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνιακή πολιτική του επενδυτή θα βασιστεί στην ηλεκτρονική προβολή μέσω εταιρική ιστοσελίδας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα-υποστηριζόμενη για ΑΜΕΑ, κατασκευή εξειδικευμένου λογισμικού διάδρασης όπως eshop, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και της διαφήμισης σε διάφορες μηχανές αναζήτησης και ιστότοπους, υπηρεσίες βελτιστοποίησης ψηφιακού περιεχομένου, αλλά και σε δαπάνες σχεδιασμού λογοτύπου και ψηφιακής εταιρικής ταυτότητας πχ δημιουργία και σχεδιασμό 50 banner για προβολή της επιχείρησης στα Social Media και σε λοιπά ηλεκτρονικά μέσα όπως ιστοσελίδες, google και youtube. Οι παραπάνω προωθητικές ενέργειες, θα δυναμώσουν την επικοινωνιακή στρατηγική της επιχείρησης. Η αλληλεπίδραση που θα προκύψει, θα αποτελέσει και το κλειδί της επιτυχίας για τις επικείμενες πωλήσεις της.
Κρισιμότητα
-
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
-
Δείκτες Εκροών
  • CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
  • CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις
Δείκτες Αποτελέσματος
  • T1606.Ακαθάριστη προστιθέμενη αξία ΤΠΕ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.